کانون فرهنگی - تبلیغی ضیاء الصالحین

تربیتی ، سیاسی ، فرهنگی ، جهادی ، آموزشی

کانون فرهنگی - تبلیغی ضیاء الصالحین

تربیتی ، سیاسی ، فرهنگی ، جهادی ، آموزشی

کانون فرهنگی - تبلیغی ضیاء الصالحین
سلام خـــــــــدا بر شهیدان راه حق!
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات!
برقامت بی سر شهیدان صــــــلوات!
امام خامنه ای: عرصه ی فرهنگ، میدان جهاد است.
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۷

برترین القاب، "العبد" است!

به آقای بهجت (رحمة الله علیه) هر چه اصرار کردند، دفتر باز کند، آقا فرمودند:من یک طلبه هستم ، چگونه دفتر باز کنم.

وقتی آقا در مشهد مقدس اقامت داشتند، منزل ایشان را عوض نمودند، ایشان ناراحت شدند که چرا .............

                                                                                                           

به آقای بهجت (رحمة الله علیه) هر چه اصرار کردند، دفتر باز کند، آقا فرمودند:من یک طلبه هستم ، چگونه دفتر باز کنم.

وقتی آقا در مشهد مقدس اقامت داشتند، منزل ایشان را عوض نمودند، ایشان ناراحت شدند که چرامنزل را عوض نموده اید؟

وقتی می خواستند رساله ایشان را تکثیر کنند و قصد داشتند که در عنوان رساله لقبی برایشان بنویسند، آقا فرمودند چیزی

 ننویسید و در نهایت نوشتند:" العبد محمد تقی بهجت". که البته خود این عنوان لقب بسیار بزرگی است، اگر این لقب درست

 شود همه چیز تامین شده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی